Головна | | Реєстрація | Вхід
Ви увійшли як Гість | Група "Гости" | RSS   П`ятниця, 26.04.2024, 13:37
Меню сайту
Категорії розділу
Нормативно-правові документи [21]
Нормативно-правові документи
Навчальні програми [3]
Навчальні програми
Календарні плани [13]
Календарні плани
Розробки уроків [10]
Розробки уроків
Контрольні та тестові роботи [7]
Контрольні та тестові роботи
Бібліотека [20]
Бібліотека
Олімпіади, конкурси [32]
Олімпіади, конкурси
Творчий пошук [43]
Досвід роботи вчителів іноземних мов
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2018 » Березень » 3 » Розробки уроків англійської мови Країло О.А.
19:21
Розробки уроків англійської мови Країло О.А.

Нова українська школа прагне формувати компетенції, які дозволять учням бути активними членами суспільства, а отже будуть здатні реалізувати свою творчість та ініціативність, готовими до прийняття рішень, вмітимуть працювати в команді та зможуть застосовувати набуті навички та знання для вирішення життєвих ситуацій. Зрозуміло, що такі принципи варто застосовувати не лише з майбутніми першокласниками, які вчитимуться за новим Держстандартом та програмами. Саме тому пропонуємо Вам дві розробки уроків – у пятому та шостому класах.

План-конспект бінарного уроку математики та англійської мови у 5 класі підготували вчителі Кващенко Алла Вікторівна, вчитель математики, та Країло Оксана Анатоліївна, вчитель англійської мови. Тема уроку: Моє улюблене свято. Розв’язування текстових задач на всі дії з десятковими дробами. Тип уроку: комбінований урок. Ідея уроку полягала у поєднанні математичні навички розв’язування задач із переходами діяльності, спрямованої на вивчення граматичної категорії «Числівник» під час роботи над темою «Свята» (за підр. А.Несвіт) , створивши таким чином урок-квест. Завдання скомпоновано таким чином, що можуть бути легко адаптовано до класу з різним рівнем підготовки. Як наочність було використано картки із завданнями для самостійної та групової роботи, навчальне відео «Can you count to the hundred?», “Window on Britain”, запис на дошці зразків виконання завдань, презентація Power Point. Такі засоби дозволяють візуалізувати навчальну інформацію, створити зорові опори та оптимізувати діяльність учнів.

Конспект уроку: /lessons/binarnij_urok.docx

Урок англійської мови на тему “Food. Recepies” було розроблено за рекомендаціями British Council Lessons Planning. Даний урок представляє собою спробу залучити засоби критичного мислення через урок-кейс. Англійське слово case має значення «справа», «випадок» і використовується у методиці для позначення дослідницького проблемно-орієнтованого навчання, тобто, працюючи над кейсом, ми маємо певну реальну задачу чи проблему, яку прагнемо спільними зусиллями вирішити – а отже, вирішити нашу справу, розкрити її суть. Дана методика зародилася у 19 ст. як метод соціологічних досліджень та широко використовувалася у Гарвардській Школі Бізнесу і полягала у розв’язанні студентами реальних ситуацій, які виникали у діяльності справжніх компаній, для чого доводилося залучати різнопланові знання та опрацьовувати необхідні дані. У реаліях української школи, якщо під час вивчення теми запланувати певну case, можна залучити інтерес усіх учнів і спрямувати їх навчально-дослідницьку діяльність у напрямку досягнення певної мети. У нашому випадку на початку вивчення теми «Їжа» діти запропонували в якості проекту теми приготувати щось разом, отож такою метою було обрати страву, яку можна досить швидко і легко приготувати у шкільній їдальні за один урок і яка відповідає санітарно-гігієнічним вимогам та навичкам учнів. Зрозуміло, що такий проект потребує ґрунтовної підготовки, яку цілком можливо спрямувати на вдосконалення знань англійської мови, харчових технологій, командної роботи та співпраці, формування лідерських якостей, і навіть навичок гігієни та здорового харчування. Таким чином, вдалося інтегрувати декілька дисциплін без залучення колег-учителів, адже такими навичками володіє кожен дорослий. Підліткам подобається ручна праця, незвична обстановка - урок ми провели у шкільній їдальні, що дозволило використати необхідні засоби із збереженням гігієнічних норм. Крім того, на уроці були присутні класний керівник та мама одного з учнів, які були гостями за столом. Оскільки урок проводився англійською мовою, дорослі стали учнями дітей і могли разом з ними розучити фрази ввічливості під час спілкування за столом, що дало змогу залучити принцип «навчаючи-учусь».

Підготовка до уроку велася разом з учнями і мала звичні стадії планування проекту:

  1. Обговорення теми, мети та очікуваних результатів: діти назвали улюблені страви, визначили їх харчову користь та обрали страву для уроку – вінегрет. Ми виявили, що готуючись спілкуватися виключно англійською, доведеться вивчити назви продуктів, кухонного приладдя, скласти та написати рецепт.
  2. Дослідницький: вивчення необхідної лексики, написання рецептів за зразком, створення індивідуального проекту «Моя улюблена страва»
  3. Планування уроку: розподіл інгредієнтів, які має принести кожен учень, планування діяльності на уроці.
  4. Проведення відкритого уроку.
  5. Евалюація: відгуки та коментарі, планування наступного кейсу.

Конспект уроку: /lessons/lesson_plan_6_1-17_food.doc

Як резюме варто зазначити, що урок-кейс як формат інтегрованого навчання є більш зручним для реалізації, ніж урок, який готують та проводять двоє учителів-предметників, які працюють з учнями класу через відсутність проблем із розкладом уроків кожного предметника. Тим не менш, обидва типи уроків вартують уваги хоча б для того, щоб показати зв'язок компетенцій, яких учні набувають у школі, з реальним життям.

Корисні посилання:

https://en.wikipedia.org/wiki/Case_study#History

http://www.globaleducation.edu.au/teaching-and-learning/school-case-studies.html

http://osnova.com.ua/UserFiles/files/15-%D0%9F%D0%BB%D1%8E%D1%89-%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%84%D0%BE%D0%BD%D0%9E%D0%BA%D1%822017.pdf

Категорія: Розробки уроків | Переглядів: 898 | Додав: Tutor_Oxana | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

  
Пошук
Календар
«  Березень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Друзі сайту
 


Copyright NICO - Заболотний Микола Григорович © 2024Конструктор сайтів - uCoz